Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 21 października 2014

Tydzień w zdjęciach #25

Zastanawiałam się ostatnio nad sensem tych wpisów. Od 4 tygodni są to jedyne wpisy, jakie pojawiają się na blogu. Trochę mnie to męczy moralnie, bo miało się tu dziać dużo więcej. Nie będę obiecywać, że tak będzie, bo dopadła mnie jakaś jesienna deprecha, permanentne ,,niechcemisię" i jakoś trudno mi się zmotywować do działania. Muszę chyba wrócić do sposobu, który pozwalał mi tworzyć wpisy bez trudności - znów nosić aparat ze sobą. Bo wbrew pozorom zdarzają się fajne rzeczy, pojawiają kreatywni ludzie. Tylko ten blog mi jakoś ucieka...
Z pozytywnych rzeczy - zgłosiłam się na spotkanie olsztyńskich blogerek - mam nadzieję, że się uda i poznam bliżej dziewczyny ,,ze światka" :)
Po drugie byłam w nowym muzeum w Olsztynie - Muzeum Nowoczesności. Znajduje się w Parku Centralnym. Ciekawa wystawa i bezpłatny wstęp :)
Po trzecie małe zakupy i kilka lumpeksowych zdobyczy :)
I po czwarte - cudowny koncert Skubasa w pubie SOWA! Niesamowite przeżycie, nowe znajomości i fantastyczny głos! Jeśli będzie grać w Waszym mieście, idźcie koniecznie!

Nowa bluza od www.yups.pl uwielbiam <3


Jeśli jesteście z Olsztyna koniecznie kupcie w piekarni Dąbkowskiego placek ze śliwką! 4 zł za takie pyszności!

Park Centralny w jesiennych barwach

I nowe muzeum :)

To akurat najmniej ciekawa część wystawy :P

Nowy sweterek :)

Pierwsze nieudolne próby - sztuczna rana :)

Zimno! emu poszły w ruch :)

Kocham tę chustę!

Na cebulkę :) Warstwy są super :)

Zaczyna się kiełbas wyborcza :P A ja nawet nie mogę tu głosować haha

Wspólne śniadanka :)

Dla mnie i dla Magdy :)

Skubas - Uwielbiam tego człowieka :) Mogłabym go słuchać godzinami 

Z lumpeksu za 16 zł :)


Olsztyn nocą <3


A jak Wam minął tydzień?
Katiuszka<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz