Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 13 października 2014

Tydzień w zdjęciach #24

Kolejny tydzień za nami. Jak minął? Ciepło :) Taka jesień, że aż wiosna :) Jeśli złta polska jesień ma mieć temperaturę 24 stopni Celcjusza, to od tego roku nie ma większej jesiennej fanki ode mnie :) Słońce, ciepły wiatr, niemal letnie ubrania i tyle kolorów w parku, że można dostać oczopląsu! Fajnie jest!
Ale to nie jedyna przyjemna rzecz w tym tygodniu :) spotkałam się z przyjaciółkami! i przypomniały mi, że miałam urodziny :) Szal, który dostałam w prezencie podbił moje serce (i nie tylko moje!). Możecie zobaczyć go w najnowszym filmie na kanale.
Weekend zakończył się piłkarsko - Stomil zremisował z Flotą, a ja dostałam ,,kibolski gadżet"- własną koszulkę :) Do tego spotkaliśmy się z przyjacielem, który zasila szeregi Floty :) Dobrze jest się przekonać, że ktoś jest tak samo fajny jak jeszcze kilka lat temu :) 
No i nie mogłam nie wspomnieć! Polska wygrała z Niemcami 2:0! Co uczciliśmy nocą w Sznapsie i bólem zdartego od śpiewów gardła :) 

Jesienne selfie :)

Mój chłopak taki zdolny :)

Baaaardzo dziękuję za każdy głos oddany na moje zdjęcie w konkursie :)

Szukam inspiracji na Halloween - może zostanę Pocahontas :)

Niewyspana ślę buziaki!

Kolorowy wiatr :)

Połowa października i tak zielono!

Piękny jesienny park!

Uwielbia te masełka Joanna!
Moje urodziny trwają już miesiąc :) Kolejny upominek :)

Muszę sobie takie kupić!

Olsztyńska Starówka!

Próby stomilowego mani :) Krzywe i pokraczne :)

Moja nowa koszulka :)

Buziaki! Papa!

A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam!
Katiuszka<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz