Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 19 maja 2014

Tydzień w zdjęciach #5

Kochani!
Ostatni tydzień to był prawdziwy  bieg z przeszkodami! 
Maraton w pracy (zaczęłam od 10godzinnej niedzieli), Kortowiada (czyli najlepsze juwenalia w Polsce), a potem wyjazd do Warszawy na komunię mojej ukochanej chrześnicy. Po drodze bieg na 5 km (niestety jeszcze nie mój :) i powrót do Olsztyna o 4 rano, by na 9 być już w pracy :)


Nowa fryzura :)

Kortowiada!

Seba i bieg na 5 km :)

Czym byłaby Warszawa bez wizyty w Ikea :P

Opalanie na balkonie :)

Moja najpiękniejsza!

Moje dzieło :)

Coś pięknego 

Spacer z tatą po starówce - bezcenne :)

Stolica nocą

Kolejka podczas Nocy Muzeów miała ze 100 metrów :P


Zapowiedź stroju dnia :) Jeszcze dziś na kanale!

A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz