Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 9 kwietnia 2014

Wiosenne zakupy! Pastelowe koturny.

Kochani!

Od dłuższego czasu buszowałam po necie i po okolicznych butikach w poszukiwaniu letnich butów. 
Wiem, że jeszcze jest wcześnie, ale znając moje ogarnięcie, wolę zacząć teraz. Możliwe jest bowiem, że po tygodniach marudzenia nie znalazłabym nic :) 
Szukałam sandałów w pięknych letnich kolorach - niebieskie, miętowe, białe, różowe itp. Miały być jednocześnie wyjściowe i wygodne :) Czyli cuda na kiju :)
Nie wiedziałam czy zdecydować się na modne w tym sezonie słupki, czy raczej postawić na sprawdzone wygodne koturny.
Jednak gdy zobaczyłam TE buty wiedziałam, że koturny wygrywają!

Buty urzekły mnie przede wszystkim kolorami! Idealne połączenie mięty, niebieskiego i bieli! Tego właśnie szukałam. Do tego urocze zameczki i gumka zamiast paska z tyłu, co zapobiegnie (mam nadzieję) otarciom.

Buty skradły moje serce i kasę z portfela. Teraz liczę dni aż będę mogła je założyć :)







A Wam jak się podobają?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz