Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 19 lutego 2014

Poznaj Olsztyn - moja ulubiona kawiarnia Si Si Coffee

Kochani!
Kocham Olsztyn - to już wiecie. Wiem też, że nie wszyscy moi czytelnicy byli w Olsztynie :) A jeśli nawet tu trafili nie zawsze wiedzieli gdzie warto na chwilkę wpaść. Don't worry - przychodzę z pomocą!
Chciałabym od czasu do czasu publikować posty, w których pokażę Wam gdzie jest coś fajnego do zobaczenia, co się w Olsztynie dzieje, gdzie można dobrze zjeść lub wypić dobrą kawę. 
Dziś opowiem Wam o kawiarni, którą dopiero odkryłam i w której się zakochałam! Mówię o Si Si Coffee.
Zacznę od uroczego wnętrza. Cały lokal utrzymany jest w jasnej kolorystyce - dominują biel i pastele. Meble przypominają wyposażenie Wersalu, ale jednocześnie są bez nadęcia - przyjemne i skłaniające do relaksu. Mi najbardziej do gustu przypadły ogromne, mięciutkie fotele - cudne!
Na ścianach zawieszone są pastelowe obrazy, pełno jest małych latarenek ze świeczkami, słodkich bibelotów i ozdób. Mimo przepychu kawiarnia na pewno nie jest kiczowata - jest urocza.






Moją uwagę przyciągnęła oryginalna podłoga - wygląda jakby tworzyły ją deski z beczek po winie


W ofercie znajdziecie mnóstwo rodzajów kaw i herbat (moja ulubiona to czarna herbata z owocami mango oraz płatkami słonecznika ), ale nie tylko! Do wyboru mamy również koktajle, świeże soki owocowe i warzywne oraz pyszne desery. I co najważniejsze mają przystępne ceny.



Źródło
Źródło

I co dla mnie najważniejsze jest to miejsce idealne do rozmów z przyjaciółką - muzyka nie jest za głośna, fotele wygodne i miękkie, a za 7 zł dostajesz dzbanuszek , w którym mieszczą się 3 filiżanki herbaty - starczy na długie godziny ploteczek i zwierzeń :)

Pozdrawiam 
Katiuszka<3

P.S. Wiecie, że to już setny post na blogu? WOW!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz