Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 11 grudnia 2013

Testuję z 1001pasji.com - recenzja zestawu Emoleum od Flos-lek

Kochani!
Już kilka ładnych tygodni temu wzięłam udział w kolejnej edycji HexxBox. Dzięki uprzejmości Asi z bloga 1001 pasji oraz laboratorium Flos-lek miałam możliwość testowania zestawu kosmetyków Emoleum.


Zestaw składał się z trzech produktów:
- olejku myjącego 2w1
-kremu nawilżającego do skóry suchej, bardzo suchej i atopowej
-kremu ochronnego regenerującego do skóry suchej, bardzo suchej i atopowej

Moja skóra jest bardzo sucha i wymaga specjalnej pielęgnacji. Gdy ją choć troszkę zaniedbam staje się szorstka, łuszczy się i swędzi. Dlatego bardzo ucieszyłam się, że trafił do mnie właśnie ten zestaw.

Zacznę od wymienienia cechy, która tyczy się wszystkich testowanych produktów. Otóż ogromną zaletą kosmetyków Emoleum jest ich wydajność. Kosmetyki otrzymała w połowie października. Testy zaczęłam pod koniec owego miesiąca. Kilka dni temu skończył mi się olejek myjący, krem regenerujący dokonał żywota dziś. Nadal mam krem nawilżający, ponieważ stosuję go jedynie na twarz. Myślę jednak, że po niemal dwóch miesiącach stosowania mogłam wyrobić sobie o nim rzetelną opinię. Tak więc produkty starczyły mi na dość długo.

Szczegółową recenzję zacznę od olejku myjącego 2w1.


Według producenta :
-jest idealny pod prysznic
-świetnie myje
-natłuszcza i nawilża skórę
-zostawia na skórze wyczuwalny film
-nie zawiera alergenów, parabenów oraz barwników

Według mnie:
ZALETY:
-posiada wygodne opakowanie i łatwo się dozuje. Nie wylewa się zbyt dużo produktu
-jest wydajny - już mała ilość produktu wystarczy aby umyć całe ciało
-łatwo się rozprowadza i spłukuje, nie zostawia tłustej powłoki na brodziku prysznica
-nawilża skórę. Przy stosowaniu wraz z kremem regenerującym przestała mi się łuszczyć skóra (widoczne zmiany na lepsze zauważyłam zwłaszcza na łydkach i żebrach)

WADY
-okropny zapach. Pachnie jak przesmażony olej po frytkach. Na szczęście nie utrzymuje się na skórze lecz znika zaraz po spłukaniu ciała

Nie mogę stwierdzić, czy zostawia na skórze tłustawy film. Zawsze zaraz po umyciu smarowałam ciało kremem regenerującym

Cena 33,60 zł/200 ml

Podobne działanie (i niestety zapach również zauważyłam przy stosowaniu Olejku do ciała z Issany. Kosztuje on około 5 zł w Rossmanie i myślę, że można go uznać za tańszy odpowiednik Flos-lek Emoleum (niestety pachnie równie nie przyjemnie)


Kolejnym testowanym przeze mnie kosmetykiem był regenerujący krem ochronny. Można go stosować zarówno na ciało jak i na twarz. Ja jednak używałam go tylko jako kremu do ciała.



Według producenta 
-łagodzi podrażnienia
-zmniejsza uczucie swędzenia-chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych takich jak chlor, woda itp.
-nawilża i regeneruje

Według mnie:
ZALETY
-krem ma lekką nielepiącą się konsystencję
-szybko się wchłania
-dobrze nawilża, zmniejsza swędzenie i szorstkość skóry
-niezwykle wydajny - wystarczy bardzo mała ilość by posmarować całe ciało
-łatwo się się rozprowadza - nie ciągnie się na skórze
-hamuje łuszczeni się skóry w miejscach najbardziej przesuszonych
-nie zapycha skóry, nie podrażnia, nie powoduje alergii

WADY
-podobnie jak poprzednik ma bardzo nieprzyjemny zapach, który utrzymuje się niestety nieco dłużej niż w przypadku olejku

Cena 26.70  zł?75 ml

Jestem bardzo zadowolona z działania tego duetu. Skóra mojego ciała jest nawilżona i miękka w dotyku. Przestała się łuszczyć nawet na łydkach, co było moim odwiecznym problemem. Kosmetyki Flos-lek silnie ją zregenerowały.

Ostatnim produktem, który chciałabym Wam przedstawić jest krem nawilżający. Stosuję go jedynie na twarz, choć nadaje się też do całego ciała.



Według producenta:
-krem świetnie nawilża i zapobiega przesuszeniu skóry
-zmniejsza zaczerwienienia
-redukuje uczucie napięcia i szorstkości twarz
-nadaje się pod makijaż

Według mnie:
ZALETY
-dobrze nawilża i wygładza skórę
- szybko się wchłania
- nie podrażnia
-nie wpływa na żywotność makijażu. Nie zauważyłam, żeby podkład czy róż szybciej znikały z twarzy
-łatwo się rozprowadza
-nie zapchał mi skóry, nie zauważyłam aby ilość niedoskonałości na skórze zmniejszyła się lub zwiększyła

WADY:
-nie zauważyłam, aby zmniejszyły się zaczerwienienia twarzy (producent nie określa o jaki rodzaj zaczerwienień chodzi, domyślam się, że nie o te charakterystyczne dla cery naczynkowej, bo na nie nie działa w żaden sposób, jeśli chodzi o zaczerwienienia będące wynikiem podrażnień np. płynem do demakijażu również ich nie zmniejsza, ale i nie zwiększa)
-podobnie jak poprzednicy brzydko pachnie

Ogólnie jestem zadowolona z efektu choć uważam, że istnieją lepsze kremy do skóry suchej (np. Palmer's) z przeznaczeniem na twarz.

Cena 27,60/75ml


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz